Alla inlägg under juni 2017

Av Klubbarps Hundklubb - 28 juni 2017 22:18

Ikväll var det äntligen dags för sommarens första hundcafé med aktiviter. Jag hade planerat och gjort ordning för hundmatte och åkte ut till klubben. Redan klockan 17 fanns jag på plats för att ställa ordning på alla saker som skulle ut för kvällens hundmatte. Klockan 18.15 kom det 1 ekipage, 18.25 kom nästa och 18.35 kom det sista ekipaget. Det kändes inte så roligt att lägga ner så mycket tid, till som det kändes ingen nytta. Det är inte roligt att planera olika aktiviter till sina klubbkompisar så kommer det bara 3 stycken.


De få som kom tyckte att det var bra. Hundarna fick bra träning. Tårtan som jag hade med fick jag ta med mig hem igen då den inte gick åt.


Nästa vecka på hundcafét är rallgility och fika som står schemat klockan 18.30 Kommer det för få då också så får jag fundra på om jag vill köra de sista aktiveterna som är planerade när inte klubbkompisarna inte ställer upp och kommer!


//Heléne


Lite bilder!

Några stationer!

   


 Träning pågår

                           


Fika!

   

Av Klubbarps Hundklubb - 23 juni 2017 07:00

Vi önskar er



en trevlig midsommar!








Av Klubbarps Hundklubb - 22 juni 2017 21:54

Du vet väl om att den 8 juli vandrar vi på Torpön. Slingan vi går är cirka 12 km. Du tar med fika egen fika till vandringen. Efter vandringen finns det möjlighet till bad. Vi bjuder lättare förtäring vid målet.


Vill du inte vandra hela sträckan så finns det möjlighet att åka bil direkt till målet eller bli hämtad under vandringen.


Anmälan till helene.klubbarp@gmail.com senast den 2 juli


Välkomna!

Presentation


"En välskött och lydig hund är en glad och harmonisk hund till enbart glädje för sin omgivning"

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards